SESIUNI FOTO DE CRĂCIUN ÎNTR-UN DECOR CELEST, la PHOTOGRAPHY STUDIO - KIDS & FAMILY

Am început şedinţele foto de Crăciun şi deschidem porţile unei ierni călduroase şi luminoase la noi în studio, cu şapte decoruri de poveste. Avem un preţ promoţional de 400 de lei pentru şedinţa foto de o oră si 300 de lei pentru sedintele foto de 40 de minute. Detalii şi programări: 0742111171 sau photographystudio.ro@gmail.com
Mămica Urbană, adică Ana Nicolescu şi fetele ei, Măriuca si Julie, ne-au trecut pragul zilele trecute. Vă las în compania gândurilor Anei, cu această ocazie.
“Fiecare ședință foto de Crăciun mă trage ca și cum aș fi o păpușă cu sfori și mă așează, vreau, nu vreau, pe un scaun de pe care văd ca un observator tot ce am făcut în anul care tocmai se termină. Țintuită în scaunul ăsta, trebuie să iau pe rând fiecare întâmplare, decizie și consecință și să mă hotărăsc ce aleg pentru următorul an.
Am ajuns în studioul Cristinei Nichituș Roncea într-o dimineață când afară mirosea a iarnă. Fetele se ferchezuiseră pentru shooting și își puseseră rochii, bentițe și bocanci. Măriuca a vrut să-i împletesc cozile cu o seară înainte ca să i se onduleze părul. Julie a vrut să i-l îndrept cu placa înainte să plecăm. Sigur că până să ajungem la Cristina totul a fost pe fugă, trezirea, micul dejun, vitaminele, negocierea că vor și ele machiaj, stai să ne întoarcem că și-au uitat apa și bine că mi-am amintit să iau și pieptenul. Când am intrat în studioul Cristinei, am simțit că pășesc printr-un portal de energie și lumină care are darul să mă scape de toată încordarea și energia asta masculină a mea de doing, nu de being. Prin ferestrele mari lumina intra difuz, potolită de perdelele subțiri ca niște domnișoare rușinoase. Cristina mi-a zis că ei îi place să lucreze cu lumină naturală. Mi s-a părut potrivit. Și am început și eu, alături de ea, să le fac poze fetelor, să testez lumina ei pe telefonul meu.
ȘEDINȚĂ FOTO CU LINIȘTE, ZEN ȘI LUMINĂ
Mi-a atras atenția prima oară, un pian vechi de lângă cuier deasupra căruia Cristina pusese ca o perdea mică de rotogoale de sidef. Ce amestec de senzații, m-am gândit. Le-am respirat, am mulțumit și am trecut la următoarele decoruri hotărâtă să mă las uimită pe deplin, adică să trăiesc cu tot sufletul starea de liniște, lumină și zen.
O iurtă mică, de copii, acoperea o ghirlandă de clopoței din hârtie albă cu șiraguri de leduri și de steluțe. Pe un fundal bleu ca cerul dimineților de iarnă, Cristina montase un copac în miniatură îmbrățișat de lumini calde și așezase lângă el un balansoar pentru copii.
Fetele erau în extaz mai ales că au găsit în studio o bentiță cu o coroană de aur, o rochie albă pe care s-au certat cine și cât să o poarte prima, bolerouri, veste îmblănite, steluțe cu mesaje și lebede cu picioare lungi.
UN DECOR CARE MI-A MERS LA SUFLETUL MEU ÎNCĂRCAT
Ce mi-a plăcut mult la unul dintre decoruri a fost îmbinarea de lumini și de culori reci și calde. Apoi de suprapunerea planurilor vertical prin ghirlande de fulgi și de lumini și orizontal prin cort, sanie, scaune ca de pitici. Feeric și celestial aș zice. Un decor care mi-a mers la sufletul meu încărcat. M-aș fi simțit agitată dacă vedeam tradiționalul brad verde împodobit cu globuri roșii, cu decor cu reni și Moși Crăciuni. Cum să vă zic, în dimineața aia, sufletul meu s-a odihnit.
Vă recomand să mergeți să vă luați o porție de zen să vă ajungă măcar până la sfârșitul anului și să păstrați acest moment, în poze, pentru toată viața.
Mulțumim, Cristina, ne ducem mult mai adânc în sufletele noastre după această ședință foto!
Text: Ana Nicolescu / mamicaurbana.ro
Mai multe fotografii, aici:

No comments: